Haine incaltaminte copii

adidasi ADIDAS de fotbal – ORIGINALI!

Posted on: 7 august 2010

ghete adidasGhete ADIDAS, cu crampoane, nr.32, stare impecabila – 40 lei

Ghete de fotbal ADIDAS, nr.33, cu crampoane, aproape noi – 35 ron – VANDUT!!!!

Ghete de fotbal ADIDAS nr.30, cu crampoane, impecabili – 35 ron – VANDUT!!!!!

Ghete ADIDAS nr.30, model Predator, cu crampoane, impecabili – 35 ron – VANDUT!!!!!

Ghete ADIDAS,  nr.30, fara crampoane, ideale pentru fotbal de sala, impecabili – 30 ron – VANDUT!!!!

Mai multe produse puteti gasi pe contul nostru de pe okazii.ro aici.

Pentru a comanda sunati la
0740 506 555 – Oana
0749 510 128 – Cornelia
8 Răspunsuri to "adidasi ADIDAS de fotbal – ORIGINALI!"

Pentru domnisoara Cornelia,
Sarut maiinile, in legatura cu adidasii cu crampoane marimea 30, albastri, am vorbit cu Dvs telefonic si mi i-ati lasat in 30 de lei plus cheltuielile cu posta romana. Va las aici datele mele unde sa expediati coletul: Boca Claudiu Dumitru, municipiul Bistrita, str. Zefirului, nr. 1, bloc ANL, scara A, etaj II, ap. 18, jud. Bistrita-Nasaud, cod 420135, Telefon 0741025950
Va multumesc si astept cu nerabdare coletul.
PS. Daca o sa mai aveti cumva din aceia de sala, fara crampoane, marimea 30 sau 31 si un 42, v-as ruga sa ma anuntati telefonic. Ma intereseaza. La revedere

Asadar, asa cum ne-am inteles, revin si le iau pe toate 3 perechi care le mai aveti: cei albastri, numerele 30 si 33, si cei albi, predator, nr. 35. Va multumesc si astept sa imi confirmati cand mai primiti din cei de sala. La revedere

buna ziua!
azi am expediat coletul cu cele 3 perechi de ghete, ramane sa va anunt cand voi gasi si de sala 31 si 42. Multumesc pentru alegerea facuta!

Va multumesc si eu si sper sa fiu la fel de multumit de colaborarea cu Dvs si dupa primirea coletului. O zi buna. Cele bune

Buna ziua
Ma intereseaza ceva adidasi/ ghetute/ pantofi de baieti la nr 27
Aveti ceva?
Multumesc

Buna ziua!
Momentan nu am decat nr. 28, dar e foarte probabil la mijlocul saptamanii viitoare sa apara ceva si pe nr.27.
Perechea nr.28 am observat ca ati vazut-o deja pe contul nostru de pe okazii, mai este inca valabil.
Cu placere!

Ghete ADIDAS, nr.30, fara crampoane, ideale pentru fotbal de sala, impecabili – 30 ron sunt si 35 36 la incatamite

am o pereche de Nike cu crampoane nr.35.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

